torsdag 13 februari 2014

Garderobens hovleverantör

Läste att hippie chic är stilen i vår.
Jaha och att det ska vara transparent, spets, volanger och lite denim i det.
Jamen då så, mitt inte särdeles dyrbara men lite boxiga transparenta spets- och fransblusfynd från igår får bli mitt bidrag till det.
Blir fint till t ex jeansshorts som man kan ha när man förhoppningsvis traskar på varma kullerstensgator i en liten sydeuropeisk stad, efter en dag på stranden och man letar efter något enkelt ställe att äta på.....
oj, jag förlorade visst bort mig i tankarna där.
Ingen är överraskad att jag hittade den på HM va?

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Det verkar som ni har resplaner söderut i sommar... Vart bär det av? Det blir fint med en skir blus efter stranden.

Camillas dagar sa...

Bra köp! :) Funkar nog även till leoshorts va?!
Här blev det nog bil i stället för resa, vet inte om vi hinner skrapa ihop tillräckligt. Vi får se. :)

Librarybeth sa...

Fliselin: det är bara på något löst planeringsplan än. Det är så många komponenter att ta hänsyn till så i år kan vi nog inte boka i förväg. Men söderut i Europa är vår plan just nu. Kroatien har legat bra till tidigare men som sagt, inget är mer än väldigt lösa planer.

Camilla: jamen precis så! Det kommer ju bli så himla hippie chict!