tisdag 11 februari 2014

Did I go running? Nooooo, I did not

Istället jobbade jag jobbet så pass mycket att det inte fanns någon som helst ork för att knyta på löparskorna.
Sicket trök eftersom jag nu har friskförklarat mig själv.
Inte fanns det tid heller, läxorlagamatenpratamedkidsen måste givet gå före.
Och ett visst mått av urladdning i skallen efter dagen då det var en sådan där intensiv jobbdag. Ni vet då man grejat med planering, fixat, roddat och känslan när dagen är "klar" och man hoppas att de som deltagit fått något jobbnyttigt med sig. Pjuuh, jag hoppas det.
Mannen ringde och kollade om jag tänkte gå hem någon gång och jag svarade i brottstycken och kanske med något osammanhängande analyser.
- Det låter som jag intervjuar någon efter målgång i OS.
OS? Jaså OS! Nää, vet du vad.
Men lite målgångstrött är jag allt.

Inga kommentarer: