fredag 3 februari 2012

Fredagsdags!


Det bara måste bli både glitter och tyll denna fredag! Blir inte lätt att tänka nyttigt och vitaminrikt här nu.... svart?! Aha, lakrits såklart (bra för blodtrycket...eller?!) Ljusblått? Jamen, det är ju engelsk konfekt vi pratar om här. Bassetts! Det är nyttigt! Bra då har vi klarat ut det.
Ville inte gå upp idag, drömde så himla bra, jag öppnade ett fönster och det var en varm skön vind som fläktade in. Känns som jag borde gå dit och stänga fönstret så att det inte blåser upp men det lär ju inte bli lätt att hitta tillbaka.. nu är det dags för gröt.
Dagens består av svart top HM, babyblå tröja Lindex, scarf Rabalder, svart tyllkjol Zara och strumpor med prickar Åhléns, svarta brogues Din Sko.

9 kommentarer:

Sara sa...

Åh - vad du är fredagsfin! Jag har lust att gå i mjukisbyxor och långkallingar idag - det är dödskallt ute... Ha en fin dag :)

Nickan sa...

Tjusig som vanligt. Våran egna Bibban mannekäng lättar upp klimatet varje dag. Kram och trevlig helg.

Camillas dagar sa...

Fiint! Jag känner mig alltid som en engelsk lakritskonfekt då jag har svart/brunt. :)
Nu har jag bott in mig i mitt fleeceunderställ. Tråkbaciller!
Kram och trevlig helg!

Camillas dagar sa...

Äpplen är ju nyttigt! :) Väntar på de nya, gröna... :)

Librarybeth sa...

Sara: åh, tack! Ja, eg är den sortens outfit smartare idag...!

Nickan: :D tack! Önskar jag kunde få bort kylan bara ;)

Camilla: I know the feeling.... när jag o. lunginflammationen umgicks hade jag samma plyschbrallor dygnet runt orkade knappt klä om!!! Och kiwi... man kanske ska vara grön imorgon?!

Nickan sa...

Du var finare live. hihi
Sitter på rummet och fryser. Ska nog ut och plocka lite böcker.Sol ute och sol inne,sol i sinnet....????

k sa...

Men åh, så fin du är! Blått och svart är verkligen snyggt ihop! Lakritskonfekt... Mmm... Ha en fortsatt skön fredag!

Vesnas vardag sa...

Vilken snygg kjol! :D Ska kanske svida om till tyll imorgon. ;)

Librarybeth sa...

Nickan: men tack! :D

K: ja, det är en bra combo!!

Vesna: tack, samma som jag har i svagt rosa, gillar verkligen tyll!!