onsdag 3 augusti 2011

Minnesfragment

Man surfar runt, läser bloggar. Läser förstås Hedgehog-Sara och kan inte låta bli att klicka på hennes länk. Trots att hon varnar.
Och vad händer? Man översköljs av Twin Peaksminnen.
Man var yngre, studerade, förkovrade sig, partajade lite och följde Twin Peaks. Vi ringde tom till varandra efter en del avsnitt för att  d i s k u t e r a   avsnitt och vissa karaktärer. Sånt gör man liksom inte längre. Kan det bero på att man inte är yngre längre, yrkesarbetar eller helt enkelt inte ser på tv längre? I allafall inte samma program för nu finns det ännu mer att välja mellan.
Eller så beror det på Bob.
Watch out. Du vet att det var läskigt då. Still is.

4 kommentarer:

Vesnas vardag sa...

Ja den där Bob gjorde inte någon oberörd. Och intro låten...får kalla kårar av den...

jenny sa...

Jag råkade också klicka. Inte bra..

Frida sa...

Jag klickade också. Var typ 14 när det begav sig, och jag och min bästis var helt besatta. Vi satt hemma hos varann i timtal och funderade vem som kunde vara mördaren. Alla karaktärer gicks noga igenom.

Librarybeth sa...

Vesna: jaa hu!

Jenny: ångrade mitt klick också - jag hade ju inte precis saknat honom...

Frida: mm man var tvungen att prata av sig!