fredag 12 augusti 2011

Fäääärdig

Jag har packat klart och känner mig nöjd. Nu orkar jag inte tänka mer på det.
Och som vanligt har jag tömt börsen på alla sjuttioelva klubbkort, tror inte att jag får användning av ICA-kundkortet i Puerto Rico.
Ska bli roligt att resa men jag ska bara packa undan min hemlängtan också. Tro inte att fyrbarnsmamman tycker att det är enkelt att resa från. När vi reser, brukar vi ju göra det tillsammans, nu ska mamman resa själv. Det är ju inte bra om man börjar längta hem redan innan man åkt.

10 kommentarer:

Fliselin sa...

Åhhh, vad jag känner igen din hemlängatn. Jag har svårt att resa ifrån familjen men när jag väl kommer iväg så går det utmärkt.
Ska bli kul att följa dig i Puerto Rico och se vad du har packat med dig! Du bloggar väl?!

Librarybeth sa...

Fliselin: klart jag bloggar!!! Direkt från Puerto Rico Med Libby! :D

Vesnas vardag sa...

Jag är likadan, speciellt om jag är utan barnen. :) Passa på att njuta istället.

Camillas dagar sa...

Åh, ha det underbart! Ser fram emot en massa livebloggning igen. Dina resereportage är bäst! :-D
Kram och trevlig resa!

Anonym sa...

Ha det så bra på Puerto och njut av allt som resan har att erbjuda. Var rädd om dig.
Kram
/Karin

Anonym sa...

Vill bara önska er en underbar resa. Böckerna längtar redan efter er. hihi
Kram från Nickan.

Mrs J sa...

Ack, de sjuttioleva klubkorten har fortfarande inte behagat flytta tillbaka i börsen sedan Londonresan i juni... Korten dräller i ett innerfack i handväskan sedan hemkomsten. Inget bra system. Puerto Rico låter lovely :-)

IngelaMollly sa...

Du kommer att få det alldeles underbart! Har missat detta helt. Förresten, visst har du iphone? Hur lyckas du föra över bilder från den till bloggen?

Librarybeth sa...

Vesna: ska lyda ditt råd!

Camilla: :D tack! Kram till dig!

Karin: :D tackar!

Nickan: vad kul att du har hittat hit! du får trösta böckerna!

Mrs J: haha du får skaffa ett litet extra fack för klubbkorten..

Molly: tackar! jag svarar dig på fb när jag kommit fram ang. i-phonen...!

Anonym sa...

Det där känner jag igen! Jag brukar också sakna folk som ska resa bort innan de har rest... Gugge