tisdag 9 augusti 2011

Det är så roligt med paket

7 kommentarer:

...med näsan i en bok... sa...

Underbart

Camillas dagar sa...

Jaa! :)
Jag fick min Morocchan oil i går, med en praktisk pump. :) Visst sa du att den var lite krånglig att hälla ur. De kanske har produktutvecklat och skickar med doseringspump nu. Bra!
Kram!

k sa...

Älska paket! Och det bästa är nästan om man får medskickat någon liten överraskning i form av små prover... Åh...

Spader Madame sa...

Ååååhh väntar också!

Vesnas vardag sa...

Morocchan oljan är underbar. Men det där ser ju ut som magelfix! Borde vårda mina med lite näring så de inte bryts av nu till hösten. Får bli kvällens fix.

Anonym sa...

Åh, måste spana in elf...var ju rabatt där eller?
Har du använt elf tidigare?

Librarybeth sa...

mednäsan... ja! alla slags paket!

Camilla: lyllos dig som fick en pump också! Frissan min hade en! Oljan är bra!

K: instämmer! det kan höja paket
ytterligare en dimension!

SpaderMadame: jag undrar vad du ska få i ditt paket :)

Vesna: aha! du gillar't också!

Mia: Elf är en ny bekantskap för mig. Ska testa lack och mineral booster. Himla bra priser!