fredag 10 juni 2011

Lystring lystring

Dagens doja (same old same old)  - idag med två blommor.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vågar man gissa att det blir... TRE blommor imorgon, eller? Den som spänt följer händeseutvecklingen är Gugge.

Librarybeth sa...

Gugge: du kommer inte att bli besviken. :)

Omentjej sa...

Så fint med blommorna!!

Camillas dagar sa...

Somrigt och piffigt av dig. Det piggar ju verkligen upp med lite sommarblomster på skorna. :)
Men nu undrar jag - fick vi någonsin se medalj och nackellack från Vårruset? Måste ha missat det i så fall.

Spader Madame sa...

Heja! Fint med blommor!

mis(s)match sa...

Var ska det sluta? en bukett?

Librarybeth sa...

Omentjej: tack! det är INTE jag som virkat dock!

Camilla: vilken trendsetter jag är!!! Nae, undrar om jag inte missade medalj+lack fr Vårruset!!! kors hur kunde jag ;) (jag matchade iaf!!)

Spader Madame: och inte vissnar de heller!

Mis(s)match: nästan! liten en.