lördag 4 september 2010

Varm luft

När vi pratar kök är vi oftast ense min man och jag. Och just när vi trodde att vi hade ringat in vad vi vill ha är vi nu lite rådvilla igen. För någon vecka sedan såg jag dock min köksvision i en katalog. Troligtvis är just den versionen lite väl dyrbar så nu gäller det att köra en copycat så mycket vi orkar och kan. Men efter ett förslag från en leverantör vet vi inte om vi nått ända fram. Två velisar gör inget kök.
Hur som helst ska det ialla fall bli en varmluftsugn i vårt nya kök.
- Oh, så spännande det ska bli att baka då, utbrast jag och maken kommenterade det hela ömt ironiskt;
- Ja, då blir ju du en modern människa!

1 kommentar:

Mrs J sa...

Två velisar gör inget sovrum heller... Vår ugn har även varmluftsfunktion, men om sanningen ska fram har jag inte använt den funktionen särskilt mycket.