onsdag 8 september 2010

Running in the mornin'

Mitt tajta veckoschema tycktes ju inte tillåta löpning. För att undvika att bli grinig så bestämde jag mig för att springa tidigt på morgonen och så fick det bli idag. Masa sig ur varma bädden och ge sig ut utan frukost, kan det vara något? Jag studsade inte riktigt ur sängen men inte långt ifrån och tog min korta runda i den stilla höstmorgonen - mycket rofyllt och så fick jag springa av mig lite efter söndagens äventyr.
Känns finemang. Bra start liksom och nu väntar snart gröten på mig, halleluja.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag är INTE avis....NOT.
Jag vill också ut i den krispiga höstluften och springa men tyvärr är jag fortfarande halvt nere för räkning pga hosta....
Kraxkrax

Men å så roligt det var i helgen. Jag blir glad så fort jag tänker på det. Det var faktist ROLIGT att springa och det vet du ju att jag inte tycker annars. Anmält dig till höstloppet i terräng än då?

/Karin

Mrs J sa...

Läskigt hurtigt!

Librarybeth sa...

Karin: tänk att hostan inte ger sig!! anmälan på gång! Och precis som du så lyser jag upp när jag tänker på den gågna helgens löprunda!!!!

Mrs J: ja, jag vet!!! Snuskigt hurtigt. :)

Camillas dagar sa...

Jag blir alltid så otroligt inspirerad att just springa då jag tittar in här. Herregud, jag kan ju inte jogga.
Eller ska jag ge det ett nytt försök. Mina arma knän klarar tyvärr inte av löpning. :(