fredag 3 september 2010

Den inbillade sjuke - NOT

Jag har länge försökt kämpa emot.
Men jag känner att det är en förkylning på gång. Den har lurat lite någon dag men idag kan jag inte längre ljuga för mig själv. Den är på gång. Och den rasslar nu dystert med sina (snoriga och huvudvärks-) klingande kedjor. Så är det bara.
Nej, jag tänker inte. Tänker INTE bli sjuk nu. Jag ska till kungliga huvudstaden tidigt imorgon bitti och det är Tjejmilen på söndag. Så tyvärr.
Förkylningen är inställd.
Var god återkom måndag.

5 kommentarer:

Fliselin sa...

Lycka till på söndag, hoppas att höststormen bedarrar innan dess. Sjukt kallt nu... Undrar över dina fina svarta träskor, var kommer de från?

Camillas dagar sa...

Jag håller verkligen tummarna för dig!
Jag blir alltid förkyld då jag ska göra något roligt, kommer säkert att ligga superförkyld då det är dags för Kortvasan.
Bort baciller för dig - och lycka till!

Lisa sa...

Det går ju inte an med förkylning nu, skicka den till mig, jag kan överleva den - ska ju inte springa.

a-mode50plus.se sa...

Vad kul! Ska du springa tjejmilen? Hade planer på det jag med, men så fick jag Asienbesök av sonen och då gick det före. Lycka till!

Librarybeth sa...

Fliselin: Tack!!! Mina clogs kommer från Åhléns! Inget dyrt flådigt märke, de är toppen!

Camilla: tack snälla du. Ja, visst är det bra underligt att bacillerna ska sikta in sig när man har nåt skoj på gång!

Lisa: du ställer upp fint du!

a-mode50plus: Japp, Tjejmilen är det! Förstår att sonen fick gå före! En annan gång kanske? :)