torsdag 9 september 2010

Gyllene morgon


Sol rätt i synen. Kände eufori ända tills jag fick punka på hojen; däcket sprack när jag skulle fylla på med luft. Första tanken; sweet jesus jag kan inte ens fylla på luft, jag måste vara den mest otekniska bruden alla kategorier. Andra tanken; ajaj då, däcket måste vara gammalt och slitet, därför sprack det.
Och Första handlingen efter punkan; jag tar telefonen och ringer min man.
För att få beklaga mig så klart och för att på något vis upplysa om att laga däck - coming right up!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Nämen nej... jag skulle inte heller klara en punka. Jag som har så himla långt att cykla också.
Skygglappar på...
Hoppas att det ordnar sig med din. Tur att man har män att ringa. :)

Omentjej sa...

Vacker morgon, men trist med punka! Sist lämnade jag in på firma, kostade 250 spänn, höll på att svimma!

Librarybeth sa...

Camilla: suck, och så hinns det inte med att laga däcket.... suck.

Omentjej: oj, då kan man säga att jag sparar det om jag fixar kaffe åt mannen medan han lagar punkan.... :)