onsdag 26 mars 2014

Redan onsdag

Här sitter jag med min gröt och googlar på ischias... eller vad det nu kan vara som inte känns bra.
Det känns verkligen inte bra, något stelt, konstigt. Som om jag skulle vilja stretcha ut en trött gummisnodd men inte hittar rätt läge.
Jag har nu ordinerat mig själv vila.
Vila i typ flera dagar, oklart hur länge men minst tre. Och så måste jag ringa min sjukgymnast också, så fort jag får lite ont; "jagmåsteringaminsjukgymnast".
Det är som ett heligt mantra. Jag kanske rent av slänger in ett besök hos en massör som kan knåda bort stelheten i vaderna (knasvader!).
Nog om detta gnäll, jag måste dra till tåget eftersom grannstaden lockar idag.
Blir en regnig dag tror jag och en lång arbetsdag.

dagens lager på lager; COS, Society 6, Lindex, Flash

5 kommentarer:

Anonym sa...

Rolig tröja! Den gillar jag!
Annika

Fliselin sa...

Fint! Nu lider jag verkligen med dig! Det får inte krångla i kroppen nu! Hoppas du får ordning på det snarast!

Spader Madame sa...

Fin som alla dagar, hoppas att du får en tid hos din sjukgymnast snabbt!

Anonym sa...

Är det månne falsk ischias du har? Det är ju vanligt hos löpare, finns massor att läsa på nätet om ämnet....mvh Britta

Librarybeth sa...

Annika: haha, det är inte så ofta jag har text på tröjor men den här känns som väldigt mkt jag.

Fliselin: löpsteget känns inte bra, som om jag ska tappa benet när jag springer. Sånt är dumt!

Spader M: tack!

Britta: ja, kan det vara det? Läste om det på webben..!