söndag 27 oktober 2013

På schemat; ledig

Jag ska vara ledig nu, har jobbat klart för flera dagar faktiskt och det känns så otroligt bra.
Jag känner så för att få vila, igen.
Och packa! Det är en resa på gång och vi ska få spendera tid tillsammans, allihop.
Det känns också otroligt bra.
Men det är svårt att packa, dit vi ska är det runt 16-18 grader och jag kommer inte ihåg hur 17-18 grader varmt är.
Det är så märkligt, på sommaren kan jag strutta runt i shorts och en långärmad varm tröja om det är 18 plus.
Nu när jag på något vis har vant av mig från värme så känns det inte aktuellt att dra på sig ett par shorts bara för att det är 18 grader liksom.
Vi blir inte borta så många dagar så jag ska utmana mig själv och packa lätt.
Och då menar jag verkligen lätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det skönt nu! Vart reser ni?? Lurvigt snygg var tröjan. Kram från Nickan

Librarybeth sa...

Nickan: det bär av till Frankrike! Kram