söndag 13 oktober 2013

Bara roligt denna söndag

Gårdagen som började så bra blev sedan fullproppade med hushållsnära tjänster.
Fasen.
Och när Mannen kom hem från en heldag med fågeljakt och sedan direkt drog ut på en löprunda så rann sinnet till kan man väl säga.
- Om du inte storhandlar i morgon så blir jag.... förbannad, väste Libby.
Och det vill man ju inte, att Libby ska bli förbannad. Så det där kommer ordna sig.
Ska tänka ut något mer som pay back också.
Men idag är en annan dag.
Idag ska jag bara göra sådant jag tycker om och tycker är roligt.
Jag började med frukost och söndagens DN. Nu tänker jag baka lite.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Härligt med litet höstbak. Dimma i Östergötland idag. Jag ska till din stad, men hinner inte störa dig. Synd tycker jag iofs.

Librarybeth sa...

Spader M: välkommen hit!! jag hoppas att spelande flöt som det skulle!!!

Camillas dagar sa...

Haha! Bäst för honom att skärpa sig! ;)

Librarybeth sa...

Camilla: precis. Jag varnade! :D