torsdag 10 oktober 2013

Torsdagens

Intensiv.
Så kan man beskriva denna vecka som rullar på. Igår toppade jag det hela med att få ett krånglande Wordprogram som hela tiden stängde och kastade ut mig så fort jag försökte mig på att vara flitig.
Fasen, då håller man sig för skratt alltså. I synnerhet när man sitter och jobbar och har ett dokument med mycket text i..... Datahjälp (den ack så utmärkta) tillkallades och nu hoppas jag att det ska rulla som vanligt. Jag är inte in the mood för krångel om jag får uttrycka mig milt.
Kan ha att göra med att jag känner mig rätt trött.
Men torsdagen ska också fixas, jajamän!

Dagens då? En lovely liten kofta från & Other Stories, kjolen är en gammal en, från Lindex kanske?


5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Fina färger ihop!

Anonym sa...

Kul mönster på kjolen!
Annika

hallinbloggar sa...

Så fint! Usch, datakrångel är superstressande när man har mycket att göra. Det ska bara funka liksom!

mis(s)match sa...

Roligt mönster!

Librarybeth sa...

Iwillnot: vinrött. Alltid lika bra ;D

Annika: visst är det!

Hallin: ja, det gjorde mig helt matt...! Och lite panik fick jag nog också ;D

mm: :D