fredag 26 oktober 2012

Fredag med leoblusen

Fy, nu blir det kallt också.
Det hade jag liksom inte tagit med i beräkningarna, har dålig koll på hur det är ställt med varmt på fötterna både till mig och kids. Kan tyckas lite fånigt med tanke på att det blir ju vinter här varje år och borde rimligtvis inte komma som en överraskning. Men! Det gör det - kanske har jag en utmärkt gen för att ignorera när det gäller kyla.
Nu ska jag bara jobba tre dagar till, sedan blir det lite ledigt.
Dagens består av leoblus från Vila och så nu favoriten från HM en svart enkel, tunn och slätstickad tröja med lite angora i. Nu vill jag ha en i kleinblått också!
Jeansen as usual från HM och som oftast Sixty-seven på fötterna.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, vilken fredag du kommer att få i den snygga outfiten! Det kan bara bli kanon. Anna panna

frk F sa...

Jag vet! Det här med kylan alltså. Jag lyckas också glömma hur det är, varje år. Kanske samma överlevnadsmekanism som gör att man inte kan komma ihåg smärta (sägs det). Mörker och kyla - fy! Ändå längtar jag till jul. :)

mis(s)match sa...

Jag trotserar kylan! Våga vägra vintern liksom...

bibbaeva sa...

Och lacket är det blå, va? Snyggt!
Lisa hade snyggt lack när hon lade upp en bild på sin hand (hållandes i bok) på fb igår. Ska nog handla idag!

Camillas dagar sa...

Åh, snygg-Beth!
Drar ni till Prag över höstlovet?
Trevlig resa i så fall!

Librarybeth sa...

Anna panna: :D

frk F: kyla och jul - två skilda saker!! :D

mis(s)match: I'm with you!

bibbaeva: japp!

Camilla: Riga it is! Tackar!

mia sa...

snyggt! leoblus får jag införskaffa :-)