onsdag 17 oktober 2012

Är'e onsdag?

Det blev inte en så sen kväll igår, verkligen inte, ändå är jag snurrigt trött idag.
Jag var hemma till nio och trodde jag skulle få se fotboll men det gick inte eftersom vi inte vill ha tusenmiljoner kanaler att välja på och därför inte hade rätt kanal denna gång. Nåväl med tanke på hur surt det var med de siffrorna som gällde just då, så kändes det ok att inte se matchen (följde resultat på webben) - det hade bara varit plågsamt. Men sedan kan man ju lugnt säga att det vände och då hade det varit roligt att se matchen trots allt.
Vad får vi ut av detta svammel? Absolut ingenting. Hjärnan är decembertrött, jag borde dricka kaffe och väcka kids. Sedan borde jag springa en sväng innan jobbet.

3 kommentarer:

Fliselin sa...

Ah! Kvälljobb?! Nä, orkar inte heller med alla kanaler. Lille sonen tjatade till sig ett litet abonnemang och man fick 8 kanaler + filmkanaler för 99 pix i månaden. Hur ofta tittar jag på filmerna? Nästan aldrig, antingen är det fel tid eller inget intressant. Skall sägas upp pronto! Ingen fotboll blev det heller, läxor ägnade jag kvällen åt.
Ha en fin jobbkväll!

Anonym sa...

Tack för en jättetrevlig after work i ditt sällskap, smarrig mat och dryck samt ajfån-tips till en som är ganska grön på området (än så länge!!.
Agnes

Librarybeth sa...

Fliselin: tack Fliselin!

Agnes: anytime!!! :D