lördag 16 augusti 2014

Ordinär lördag

Vanlig lördag kan man säga. Eller vanlig och vanlig, jag ska sticka bort till cykelaffär'n och hänga på låset som om det gällde biljetter till Idol eller nåt.
Jag har fått instruktioner att jag måste vara där precis när de öppnar om cykelproffsen ska hinna montera klossar på mina cykelskor samt fixa pedalerna. Så busy busy är livet just nu för cykelaffär'n. Och det stämmer - det är alltid massiv kö där och i verkstan jobbar det så det visslar om det.
Eftersom jag vill ha pedaler, klossar och skor och allt vad det nu innebär tänker jag hänga på låset.
Sedan ska jag öva att klicka loss mina fötter från pedalerna.
Och springa ett millopp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Full fatt som vanligt alltså. ... Anna panna

Librarybeth sa...

Anna panna: någonting ditåt ja ;D