onsdag 6 mars 2013

Tyckte de var fina

Simple as that

Simple as that by librarybeth featuring oversized tops

Först såg jag t-shirten för några dagar sedan. Stod emot.
Trots fraktfritt och rabatt hit och dit.
Sedan föll ögonen på byxorna, då började det kännas lite jobbigt.
Men så kom byxor och t-shirten plötsligt och gjorde gemensam sak! Poppar upp på en bild i en katalog.
Näää. Nu blev man ju riktigt nyfiken. Då blir det svårt att stå emot, man kan ju bara kolla.
Och så en liten väska till det. 
Byxa och t-shirt HM, väska Topshop.

9 kommentarer:

Spader Madame sa...

Supersnygga!

yllet sa...

Byxorna är supersnygga!!

mis(s)match sa...

Mmm, byxorna och tshirt är på väg till mig. Jag kunde inte stå emot fraktfritt och 10%...

Frida sa...

Superfint!!

hallinbloggar sa...

Finfina grejer!

Akan-Kakan sa...

Jättefint! Ödet ville helt enkelt att du skulle ha dem!

mamma P sa...

Klicke-ti-klick!! Vill ha!

Kjersti sa...

Nei, vet du hva... Nå sikler jeg også på den buksa... Og hvis jeg melder meg på nyhetsbrev får jeg 25 % på ett plagg... Men jeg har jo nok bukser... eller har jeg det...? En hard indre kamp er i gang!

Librarybeth sa...

Spader Madame: jaaaa!

Yllet: ja, de är så fräna!

mm: haha - jag kämpade emot, nu ångrar jag mig!!!

Frida: rätt mkt vill ha på det...

Hallin: indeed!

Akan-kakan: ack, att jag inte begripit det förrän nu!!!

Syster Y: eeeexakt!! klick, klicka hem

Kjerstin: haha :D det är lätt hänt!!!