tisdag 12 juni 2012

Tisdagsagenten

Konstaterar att det stämmer. Jag är trött.
Men det får gå ändå.
Idag måste Mannen och jag har en plan.
En logistikplan.
Vi som så gott som aldrig behöver bilen till vardags direkt, till jobb och så, behöver göra ett snabbt byte idag. Han behöver bilen på dagen, jag på eftermiddagen. Eftersom det ska gå fort får vi likt agenter ställa den på stan och ta varsin nyckel. Han lämnar bilen, jag hämtar.
Mitt hemliga uppdrag är att dra fort som attan till stallet.
Dagens agent stickat från Zara, kjol Marni/HM, skor Tiamo.

9 kommentarer:

bibbaeva sa...

Jättesnyggt! Verkligen! Den där kjolen är ju bara så... och tröjan... jag måste bara ta en look irl under dagen. Men jag dyker inte upp förrän vid lunchtid! Ses!

Fliselin sa...

Bra! Skorna funkar fint till kjolen! Hoppas på att kunna ha dem imorgon på barnens skolavslutning. Fattar läget med dagens agentupplägg!

Librarybeth sa...

bibbaeva: see you around.

Fliselin: tänkte jag skulle kolla om det funkade ;D får dock svida om i fas 2 som agent ;D

Camillas dagar sa...

Agent-Libby... ja, varför inte?
Supersnygg kjol har du i alla fall. Visst fanns den även som klänning?
Kram och ha en fin dag!

Fliselin sa...

Fattar att det inte funkar i stallet med skorna, skulle ju bli sabbade direkt.
Camilla: finns som klänning, var förfärlig på! Typ som en påse. Inge kul för 799:-. Fick bli den mycket trevligare kjolen istället!

Spader Madame sa...

Kjolen är underbar!

Librarybeth sa...

Camilla: tackar, klänningen provade jag aldrig men som sagt den var visst inget vidare!

Fliselin: fick bli gamla löparskor till Marni...! BRA att skorna kommit till dig!!!

Spader Madame: gillar'n också! :D

Camillas dagar sa...

Tack... då slapp jag ångra mig då. Men kjolen är underbar! :)

Librarybeth sa...

Camilla: ja, den är fin!