lördag 9 juni 2012

2 till


En studie i hur det ser ut när Libby fotar maten.

Och ja. Jag vet det är corny.
Blev en fin lördag. Kändes nästan som att vara på resa när vi trampade staden runt till olika loppisar. Vi kan konstatera att Libby har svårt att gå igång på begagnade kläder när miljön är rörig men en handväska kom hon hem med i alla fall. Dottern fyndade lite också och vädret höll sig skapligt tills vi skulle äta. Himlen öppnade sig men vi beskade med eftersom vi satt under en markis. 
Kvällen har också varit fin, alla kidsen hemma, lite fotboll i bakgrunden, man har hunnit springa, fått äta lite gott. Vad mer kan man begära.
Som yngsta sa "på lördagkvällen ska man bli så trött så att armarna känns som spagetti - sen kan man gå och lägga sig".
Nu känns mina armar som spagetti.

pics: stora dottern

7 kommentarer:

Fliselin sa...

Vilken mysig dag ni har haft! Kul med second-hand fynd. Jag ser var ni äter, gott!
Hann du med att kolla in skor?

mis(s)match sa...

Vilken mysig dag, dottern och du på tu man hand!

Vesnas vardag sa...

Mysigt. :) vad fyndade du?

Librarybeth sa...

Fliselin: det är urfint att sitta där så här års!!! Skorna ska jag leta efter imorgon måndag, vi hann aldrig till city! Sorry!!! Håll tummen att de finns. Jag ringer troligtvis till butiken och ber dem lägga undan!

Mis(s)match: mmm, fint att rå om dem en i taget emellanåt. det krävs när vi är så himla många....

Vesna: ska visa! Handväska och tavlor. Har svårt att hitta kläder, då måste det vara de "fina" second hand-butikerna i huvudstaden för att jag ska gå igång!

Fliselin sa...

Ingen fara på taket! Bara roligt om de finns! Fint med citycamo-brallorna idag!

Mrs J sa...

Loppis är lurigt. Man får leta igenom SÅ mycket gammalt rat för att hitta fynden!

Librarybeth sa...

Fliselin: fixat!! :D Tack!

Mrs J: japp, så sant och jag är inte riktigt den som fixar det slitgörat alla gånger!!!