måndag 6 december 2010

Adventstävling IGEN - jaa, det är ju fyra adventhelger!

Vad veckorna rusar! Jag hinner knappt blogga, det är bara kök, kök, kök. Och nu - nu drar kolla-lucialinnen-och-har-du-vita-strumpor-till (nej)-tiden igång.
God, Librarybeth måste vara en god mor 24/7 och stå beredd med alla lucialinnen, tomteutstyrslar, matsäckar (vi övar heeela dagen faktiskt), dansoutfits und so weiter.
Härligt! Här behövs en adventstävling!!!
Denna gång kan 2 glada vinnare få varsitt paket med juliga och röda servetter! Nästa vecka måste det bli något ätbart - typ nyttig vit choklad eller nåt!
You know how to do?
Bara in med en kommentar så är du med och tävlar - har du en blogg får du gärna länka, inget krav!
Tävla på, dragning - nästan live på söndag 12 dec
(iiih dagen före lucia ;))

7 kommentarer:

Lisa sa...

Dom är snygga, jag är med.

Camillas dagar sa...

Jag har inte hunnit köpa julservetter än och de här var ju jättefina! :) Jag är gärna med!

Fliselin sa...

Givetvis så är jag med igen!
Servetterna passar ju bra till juldukningen!

k sa...

Mycket fina och jag vill också vara med! Tjusig tröja idag också, förresten!

Sara sa...

Jag vill gärna vinna!

...med näsan i en bok... sa...

Jag är med!

Åsa sa...

Förra årets julservetter räcker nog inte ens till en sittning så jag behöver nya snygga. Jag är med jag också!