onsdag 14 januari 2015

I Trappan

Det ska vara viiida brallor i vår (och sommar).
Och nu är det typ... vår?! Och om det nu känns lite tidigt att säga att det är vår så vill jag ändå har vida brallor och så var det inte mer med det.
Syns kalasdåligt här men dessa brallor har skaplig vidd men ynklig när jag jämför med de vita jag fyndade i mellandagarna som istället spelar i en annan liga. De har en fantastisk vidd och nu har jag förstått att jag kan absolut tänka mig mer av den varan. Och så vill jag få fatt i ett par som är lite mer bootcut.

dagens brallor gamla Espritjeans, skjorta Lindex, stickat över från HM

6 kommentarer:

Kjersti sa...

Du ser både vårlig og varm ut! Må innrømme at jeg også har litt vårfornemmelser. Det er jo alt blitt mye lysere! Vi er straks halvveis i januar og det går den rette veien!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Haha, samma här, vill ha vida och även bootcut. Nä, jag är inte påverkad av trender, nä inte alls ;)

Librarybeth sa...

Kjersti: ja, nu är det åt rätt håll!!!

Iwillnot: nä, jag vet! Jag påverkas inte heller av trender, haha!

Camillas dagar sa...

Åh, är det dags för vida igen nu alltså? Bra att du håller mig uppdaterad. :)

hallinbloggar sa...

Åh, det är så snyggt men jag är tveksam om det är något för mig!!

Librarybeth sa...

Camilla: :D japp - dags för vida!

Hallin: jag tycker det är så himla snyggt. måste bara hitta rätta modellen, vill sååå gärna ha ett par bra boot cut. Hoppas hitta en modell som inte kräver pinnsmala ben!