onsdag 20 november 2013

According to insta

Enligt insta var jag på festligheter igår, bibblan där jag jobbar har fått ett fint pris här i staden, Broocmanpriset och igår var det prisutdelning med tillhörande bubbel, mingel och mat.
Så idag kan jag inte skylla tröttmössan på Berenson och hans jobb, idag är det Libby med tillhörande eget jobb som man möjligen kan skylla på.
Trevligt var det och inte blev klockan såååå sen, men man måste ju betänka att man inte är någon ungdom längre.
Däremot vaknade jag i vanlig ordning vid 2-3 eftersom jag drack kaffe alldeles för sent... varför känner jag aldrig av den pigghetseffekten så där effektivt dagtid?
Jobbgrubbleritid - kan man få flex för det?

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Precis, vi har ofta pratat om att man borde få betalt för allt övertidsarbete som sker nattetid ;)

Och lurvet, det är ju bara så fint!

Anonym sa...

Det var väl en strålande idé! Man borde kunna få flex för denna syssla. Du kan väl höra av dig när du vet hur man gör?
Vem är den där Saul Berenson och vilken serie/kanal förekommer han i?
Undrar Annika

Librarybeth sa...

Iwillnot: mmm, lite flex för allt mitt tankearbete tack ;D och japp, lurvet är kanonbra!!

Annika: I let you know om jag lyckas förhandla för det ;D
Saul är i Homeland som går på svt på måndagar, säsong tre tror jag det är av Homeland. Finns nog på box att köpa. Djii, bästa tv-serien!!!

Vesnas vardag sa...

du är jättefin i den lurviga.

Librarybeth sa...

Vesna: känner mig nästan rockig i den haha, tack V!