fredag 16 november 2012

Nu ska vi se hur det går

Och så är det yngsta som har två kompisar som sover över i afton.
Nu har vi hunnit flytta hela sovlägret från vardagsrum till lillas rum.
Preciiis som jag förutspådde men höll för mig själv.
Ska vi se om de kan få lite sovro eller om det ska fnissas en stund.
Gissar på det senare.

uppdatering:
22:44
Jaha, då har vi bäddat igen, denna gång med lakan och täcken eftersom sovsäckar inte längre kändes aktuellt.
Vilket jag också förutspådde.
Nu ska vi se...

4 kommentarer:

frk F sa...

Det här har ingenting med själva inlägget att göra, men jag tyckte att det var så festligt att jag ville dela med mig av denna nyfunna filmvetenskap:

The LIbrarian - När en del av Ödets spjut blir stulen, ställs bibliotekarien Carsen inför sitt livs utmaning, en världsomspännande skattjakt med ett mordiskt brödraskap i hälarna.

The Librarian 2 - Action-bibliotekarien Carsen är på jakt efter kung Solomons gruvor i en fartfylld kapplöpning genom USA och Afrika.

Jag har dock inte sett dem...

Mrs J sa...

Lät mysigt ändå! Mina yngsta två har en kompis som vill sova över ibland, men alla ggr utom en har slutat med att han åker hem vid midnatt, haha!

Fliselin sa...

Omflyttning vid övernattning, ingår kanske i konceptet?!
Vi hade 6st 10-åringar nedbäddade i vardagsrummet. Tror att jag somnade före dem!

Librarybeth sa...

frk F: oj, har de gjort film av en vanlig dag på jobbet?! En dokumentär alltså? ;D

Mrs J: tack o. lov slapp jag skjutsa hem någon! ;D

Fliselin: jag tror det ;D
Du spökade dig trött!