tisdag 20 november 2012

Enligt planerna

Det här går ju precis enligt planerna;
jag cyklar till och från jobbet i totalt mörker
och jag är precis så trött som jag visste att jag skulle vara en tisdag i november
jag har snart en middag på G, överraskar mig själv med ett nästan nytt recept
och jag är precis så trött som jag visste att jag skulle vara en tisdag i november
koll på klockan när nästa dotter ska hämtas
och jag är precis så trött som jag visste att jag skulle vara en tisdag i november
men var är den där skollappen som det skulle kryssas i och så var det julblomsterpeng till fröken
och jag är precis så trött so....
     det har jag visst redan sagt

8 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ny dag imorgon <3

Camillas dagar sa...

Ja fy f..n säger jag. Är så trött och less på detta mörker. Nu får det gärna komma lite snö och ljusa upp det hela litegrand. :)
Du är duktig som orkar springa. Jag har inte rört mig på 3 dagar nu. Skärpning till i morgon.

mamma P sa...

Jag vet, galet trött! Duktiga du som springer organiserat. Jag yrar som en höna:) Sov Gott!

Librarybeth sa...

I will not: så bra! :D

Camilla: löpningen känns som en ram för allt just nu!

Syster Y: ;D Natti Syster Y!

Anonym sa...

Cyklar aldrig till jobbet och lagar allt för sällan några nya maträtter, tyvärr, men i övrigt är det hög igenkänningsfaktor på din dikt! Kämpa på, snart är det advent!
Annika

Fliselin sa...

Åh! Nytt recept! Vad blev det? Tacksam för all inspiration inför nästa vecka. Snart ska jag inte laga mat några dagar, åker till Peking.

Spader Madame sa...

Som sagts här ovan. Snart, snart advent! Jag längtar faktiskt!

Librarybeth sa...

Annika: ! ja - det blev visst som en dikt det där!!! Kämpa!

Fliselin: fisken? ska försöka ordna, busenkel var den!
välkommen till Peking!!

Spader Madame: me too!!!