måndag 18 juni 2012

Och så dagens då

Tänk att en grå collegetröja kan bli så populär, största dottern och jag turas om att ha den. Det är väl 80-talsvibbarna som får mig att gilla den så...

Får bli långkjol idag från HM, långt linne Flash och så grå collegetröja Zoul. Clogs från Moheda.
Annars väntar en ordinary jobbardag, himlen lite smågrå och inga höga sommartemperaturer.
Kort sagt en måndag i juni och jag är i vanlig ordning överrumplad över att tiden skuttar iväg, det drar sig mot midsommar - redan.

8 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Sooool och värme här - äntligen! Och jag börjar 13.00!
Jättefin är du i dag!
Kram! Grötdags här - och ägg tror jag bestämt!

Librarybeth sa...

Camilla: Blir avis!!! Bra start du på dagen för dig. Våra havregryn var helt finito och nu är jag redan hungrig!

Camillas dagar sa...

Nä... det blev ingen gröt här heller, så du kan andas ut. Vi hade slut på mjölk.

Vesnas vardag sa...

Så stiligt minimalistiskt fint.

hallinbloggar sa...

Så fint. Älskar också min collegetröja från Lindex (med guldlapparna bortsprättade) jo, det måste vara 80-talsvibbarna : )

Librarybeth sa...

Camilla: motigt!!!

Vesna: tack!

Hallin: haha sant!!!

Anna sa...

som jag letat efter en sådan där perfekt college! är den ny??

Librarybeth sa...

Anna: japp! Finns på rea just nu på MQ!