torsdag 24 september 2009

Kan inte fatta

Jag kan inte fatta att jag inte är där. I Göteborg. På mässan.
...
nu måste jag sluta ä l t a. det är ta mig 17 inte nyttigt.
Det får bli lunch istället, medhavd lunchlåda....
istället för lunch med kollega på den superfina restaurangen i Gothia towers, läcker utsikt därifrån och så brukar det vara en toppenbuffé och så något kallt och gott att dricka till och så brukar vi prata böcker och läsning och så...
Nej men va?
Äh, jag går ut på lunchen och köper lite kaffebröd. Muntrar upp kollegorna i arbetslaget till eftermiddagens möte. Kom på att det blir sista arbetsmötet här.
Slutar snart!
Tänker lite mer på nya jobbet, blir glad igen.
men jag skulle verkligen vilja vara på mässan - alltså.

1 kommentar:

Lisa sa...

Skulle också vilja vara på mässan... men jobbar med Kulturnatten istället.