fredag 5 augusti 2011

Nya kompisar

Träffades på lunchen.
- Får vi följa med dig hem?
- Okejrå.

11 kommentarer:

mis(s)match sa...

Vilket bar hem de kommer få!

k sa...

Men vilken snygg färg! Var påträffades de där?

Anonym sa...

Underbara!!

Linda sa...

Vad fina! Underbar blå färg:)

Camillas dagar sa...

Fina! Bra att de fick komma med hem. :) Jag såg att Kicks hade börjat sälja det där nagellacket du klickat hem från London. :) 129:- tror jag.

Librarybeth sa...

Mis(s)match: vi kommer att trivas ihop - känner det på mig!

K: hittade dem hos Nilsons, det är en Mohedatoffel. Rea! och färgen heter petrol! Check it out!

Mia: och clogsiga!

Linda: det var färgen som avgjordet..träskor har jag sedan tidigare, men inte blå! :D

Camilla: hade varit dumt att inte ta med dem nu när de frågade så snällt ;) Aha! då ska jag svepa förbi Kicks endera dagen.... tackar!

Vesnas vardag sa...

Riktigt fina. :) Chanels gula Mimosa...finns på Bybloom.se nu. In dá webshop. :D

Spader Madame sa...

Vilken lunchdate!

Att ha det gott sa...

FINA

Mrs J sa...

Tänk så bra de pratar ibland skorna ;-)!

Librarybeth sa...

Vesna: gult till dessa vore ju skojsigt!

SpaderMadame: ibland får man till det!

Atthadetgott: tack!!!

MrsJ: ja, det är fantastiskt vad duktiga de är!