onsdag 18 november 2015

En måste ju lägga upp en plan eller två

Just nu toppas min att-göra-lista av halvmaraton i Berlin, Prag eller Wien.
Hm. Vi får se.
Det kanske inte blir något alls av det där, jag måste kanske hitta alternativ eftersom det är så många parametrar som måste tas i beaktande; kids, skollov, andra resor?!
Och så vore det väl kul med något mer maraton än det i Stockholm också? Visst?!!
Förresten hann jag inte mer än in i huset efter min New York-resa så såg jag till att anmäla mig till nästa stolleprov.
Nu ska här cyklas. Långt.

5 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Vilket ska du cykla? 30 mil?! Jag är anmäld Tjej och Halv nästa år... men aldrig hela!

Librarybeth sa...

Camilla: heeeeela! Fråga mig inte om jag är nervös 😂

Camillas dagar sa...

Det fixar du! Vilken starttid fick du?

Omentjej sa...

Haha, vad härlig du är!

Librarybeth sa...

Camilla: jag startar vid halv ett på natten.

Omentjej: :D eller bara knasig ;D