måndag 14 september 2015

Måndag

Jag har uppenbarligen någon rest av sommarkänsla i kroppen. 
Nej, jag tänker inte på att jag kör med barbent. Det är mer det här att jag fortfarande tror att kvällarna är långa och ljusa och att jag har massor av tid och ork. Jag tror hela tiden att jag ska hinna med så mycket efter jobbet. 
Löprundan hanns med och sedan var det läxcoachning. Det är yngsta som jag ser till coacha, peppa och plugga med. Då har det hunnit bli mörkt för länge sedan och jag är trött. 
Nåväl, snart fattar jag väl också att det får duga så där.

Dagens idag: jag grävde fram en brun blus från det förgångna och blev lite kär i brunt igen. Från Lindex (nähä?!) och kjol & Other Stories. 

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Brunt är fint! Här har jag börjar "hösta till mig" nu med strumpor och byxor. Trök!

Librarybeth sa...

Camilla: ja en ny favoritfärg även om den inte konkurrerar ut grått ;D