måndag 27 oktober 2014

Trappans

Kan man bli lite kär i en kjol?
Ja, det kan man.
Det hann bli många surfningar på den här kjolen innan jag en kväll såg att den till min förtjusning var på rea och det var tydligen det som fick mig att fatta att we were meant to be.
Jag tyckte inte att jag behövde en kjol men nu fattar jag inte hur jag kunde resonera så.
Färgen är så fin (fast mer åt blågröna hållet än vad som redovisas här) och så är tyget blankt och nästan lite prassligt, en trevlig längd och kjolen har hurra! fickor.
Vad mer kan man begära en blåsig måndag som detta då det blir motvind åt alla håll? Om jag ser fram emot att cykla i det här blåsvädret? Skulle inte tro det.

ett helt inlägg om en kjol! ja, det är en tramsig blogg det här men dagens reafynd till kjol kommer från & Other stories och lurvet är Jeane Blush

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Blåser här också. Cyklade ändå. Men varmt!

Och kjolen var ju så jättefin! Jag älskar fickor!

Librarybeth sa...

Iwillnot: och när jag kom ut i blåsten visade det sig kjolen vara blå! haha.
Älskar fickor också!

Fliselin sa...

Fin! Gillar prassel med fickor!