onsdag 20 maj 2009

Färdig med Ian

Så, nu är jag klar med Kärlekens raseri, jorå, den var bra men ska sanningen fram så var jag i tankarna redan på gång att läsa något annat och en smula okoncentrerad på slutet. Jag blev liksom rastlös i läsandet. Nu ska jag istället hugga tag i Siri Hustvedts senaste Sorgesång. Och tänk jag har hela helgen framför mig med läsande... eeh, nej visst ja. Vi ska slutföra vårt byggprojekt hemma och (förhoppningsvis) ha en liten inflyttningsfest för de två yngsta flickorna när de ä n t l i g e n kan flytta in i sina nya rum. Vi har hållt på sedan november -08 så jag är så less på röran.... så helgschemat får bli: måla lister, städa och flytta in samt möbla (som Vega säger) och sedan - läsa!

1 kommentar:

Åsa sa...

Oj vad duktig du är med din blogg! Själv gör jag inget med 10-saker just nu, bara halvfärdig med RSS. Please ta bort mig från blogglistan, det blir bara pinsamt när veckorna går utan inlägg ...