söndag 19 augusti 2012

Söndagens


En soft söndag, simtränat lite, tvätta lite, läst lite - i morgon väntar jobbet.
Än säger jag inte att sommaren är slut. Höst blir det 1 september - end of discussion!
Semestern är däremot obönhörligen över och om jag får lov att summera så har det varit bra veckor. Vår resa i Grekland var rolig och fin och bjöd på så många salta bad, bra läsflow och skönt häng med kidsen. Hemmavid har man hunnit både bada, träna och projekta - very good gummisnodd.

Nu känns det kul att gå tillbaka till jobb och vardag. Kidsen är sugna på skolstart och två av flickorna börjar på nya skolor - spännande. 
Den här sommaren har visat att flickorna blir äldre och alla kanske inte vill vara med oss föräldrar preciiis hela tiden. Något jag får lov att vänja mig vid.
Dagens top från Bondelid, Lindexshortsen.



2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Jisses vad du simmar! Bra jobbat!
Skön och fin söndagsoutfit!!!
Mmm, det där med att barnen (bonusbarnen för min del - men jag har ju varit med i snart 10 år) blir stora och vuxna känns jättekonstigt. Och fort går det! Från att ha varit hemma jämt, är de helt plötsligt bara ute och ränner med kompisar.
Kram!

Librarybeth sa...

Camilla: känns både bra och dåligt liksom. Roligt att de har ett eget umgänge förstås, samtidigt just känslan att det går så fort! Kram