söndag 28 juni 2009

Inköpslista 1

Tog en tur i stadens kommersiella centrum igår, egentligen skulle jag bara kolla in läckra saker i second hand-butiken Esther men väl där så var det väl lika bra att jag spanade in rean i andra butiker också.
Då greps jag av rea-shopping, jag blev nästan lite överrumplad av att jag blev road av strosandet i butiker och nypandet i sommarkläder på rea. Äldsta dottern var med, vi vandrade runt och det blev några påsar med hem.

Vissa inköp måste man ju dock fundera över innan man slår till, så nu har jag gjort en inköpslista som jag går och tänker på:

1. vit handväska från Björn Borg - åh, vad jag blev förtjust i den. Jaja, den ÄR snarlik min svarta men jag har ju ingen vit!
2. Kjol med volanger från Esprit - borde jag slagit till eller ska jag fortsätta att leta?
3. Svart tunika i Sisters-butiken - hm, med svarta leggings hade den ju blivit fin.

Inga kommentarer: