söndag 24 maj 2015

MAXAT

Senaste veckan.
så.maxad.vecka.
Och nu väntar en ny, efter en rätt maxad helg.

Jobbet tar stora tuggor. Glufs.
Och så har det varit rätt mycket på fritiden också.
Studentfixandet har nu gått in i en mer aktiv fas, inte så det är på max än men snart så.
Det mesta av allt som snurrar runt mig just nu är ju roligt-roligt. Men jädrar. Man orkar inte så mycket mer.

Och hur har vi det med formen?
Det ska ju springas också. Långt.
Om formen finns en del att önska, just nu känns det som jag inte riktigt vet hur jag känner mig.
Har jag tränat som jag skulle? Njaaa,  nog hade jag kunnat ligga i lite till, det tycker jag allt.
Jag har ju fått kasta om en del turer då vardagen satt stopp, jag har försökt klämma många kilometrar, borde säkert ha tänkte ännu mer på styrka och så borde jag nog ha sprungit ett par kilometrar till.
Jag borde ha maxat helt enkel.



Inga kommentarer: