torsdag 1 april 2010

Oj, jag fick en award

...och den har jag fått av Molly! Tack!
Och så ska man berätta tio saker som gör en glad, hmm.
Kidsen & mannen så klart. När vi skrattar loss så där galet tillsammans.
Att få resa, långt bort och nära. Vänner och att ha Intensiva samtal. En riktigt bra löprunda. När mitt badrum är nystädat. Läckra scarfar. Varm sand mellan tårna vid havet. God mat.
Tja, det där får bli min lista denna gång.
Så ska man sända awarden vidare. Det var värre det eftersom många av mina vänner läser bloggar men inte skriver själva. Jag skickar awarden till en ny bekantskap som jag fått via bloggen, Omentjej.
Och så till Karin, vars bloggadress jag får lov att leta upp igen. Och till Åsa och Lisa som inte bloggar just nu.
Och min lilla stora tjej. Och till dig som läser. Jag bugar och tackar.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Kikar in och önskar dig och din familj en riktigt skön påskhelg!
Nu är jag ledig i hela påsklovet och det ska bli ljuvligt!
Hoppas att du också får njuta av lite ledighet.

IngelaMollly sa...

Den är du så värd =)

Omentjej sa...

Åh tusen tack, vad glad jag blir!! Kram!