söndag 16 augusti 2009

En vecka efter Candy shop

Första arbetsveckan avklarad. Gick väl okej antar jag, kände mig duktigt seg ett tag där i början men det tog sig. Lite groggy också eftersom jag bara nynnar på Madonnas låtar hela tiden. Svårt att vara effektiv då men jag skärpte till mig. Anledning? Jag var på Madonnas konsert i förra veckan, söndagen den 9 augusti var hon ju i Göteborg med sin läckra show. (Ja, på lördagen också förresten, men ingen har väl missat det...).
Hur var det då? Wunderbar - har bara två saker att invända 1. jag och mitt sällskap hade läktarplats och det hade varit så otroligt mycket häftigare att få vara på planen... och 2. lite dåligt ljud på några av framförandena. Annars var det läckert, snyggt och coolt - gäller både musiken och uppträdandet. Får rysningar av välbehag när jag tänker på konserten. Vid abstinens kan man ju surfa in på förslagsvis GT:s sida och kolla lite...

1 kommentar:

Anne sa...

Bästa fröken Librarybeth! Det är en ära för mig att ni valt att följa mina blygsamma förehavanden! Jag kommer att göra likaledes här på denna eminenta sida (om jag nu klurar ut hur man bär sig åt) Det smärtar mig dock att jag inte finns i blogglistan härintll...
Trots det - Er för evigt/ Rudolf