onsdag 30 september 2009

Snyggaste kudden


I min soffa finns nu den snyggaste kudden.
Den kom till mig inslagen i gudomligt vitt, psalmbokstunt papper, vit (!) wellpapp och ytterskiktet var ett snövitt halvblankt omslagspapper. Runt denna skapelse; gröna snören i textil. Små silvriga klistermärken istället för tejp.... Ni förstår att jag darrade på handen när jag skulle packa upp denna vackra avtackningsgåva från (halleluja) Svenskt tenn. I paketet fanns denna vackra kudde och den är så FIN i min soffa. Där ska jag sitta med min kudde, dricka kaffe, äta choklad och tänka på mina fina kollegor som kom med denna gåva min sista dag på mitt gamla bygge.
Kuddens vackra visdomsord säger
The world is a book and he who stays at home reads only one page
...
TACK

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort lycka till på nya jobbet! /Engelskkollegiet