fredag 3 april 2015

Man har påbörjat sin påskledighet

Tonårsfasoner på min ära.
Jag sov till 10.40 idag! Tjugo i elva. Sweet Lord, jag måste ha varit tröttare än jag fattade. Vet inte när jag sist sov så där utan att ha ett rejält party från kvällen innan att skylla på.
Det enda jag gjort är jobbat.
Och nu när solen skiner så härligt utanför fönstret förbereder jag mig för en rejäl löprunda, satsar på 29-30 km idag.
Annars måste jag hinna med att packa lite också, det är snart dags för TravelBeth och självfallet kommer hon att rapportera, direkt från Budapest. Jag har just bokat så att Musslan får en egen resväska - hon fick inte plats i vårt handbagage och Musslan måste ju också bli med.
Vi ska hinna baxa undan möbler också, det är golv som ska slipas.
Och hinna bort till affären för införskaffande av godis till påskägg... håhåjaja bäst man sätter igång.
Vi börjar med att springa en sväng.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Då behöver man verkligen sova! Men man blir jäkligt förvånad...

Marie sa...

Vilken dag åker ni? Blir kul att följa. Vi far ju till Prag på torsdag

Librarybeth sa...

Iwillnot: jag trodde jag såg helt fel på klockan!

Marie: vi åker på söndag! Åh, Prag - det var länge sedan också!!!