lördag 19 januari 2013

Dålig start

Det börjar inget bra.
Jag vaknar med huvudvärken från helvetet. Räknar ut att jag haft huvudvärk väldigt många dagar i januari (I told you so, januari suger). Har så ont att jag inte ens kan reflektera över tillvarons förgänglighet eller varför i glödheta h*e jag har så ont hela tiden.
En ibu och kaffe till frukost. Häpp.
Strålande vackert ute toppat med iskallt.
Men a librarian gotta do what a librarian gotta do.
Den här tar spånkan till bibblan och river av ett arbetspass.
Nu kan det bara bli bättre.

dagens;  klänning HM, stickat från Zara, kängor ? troligtvis Din Sko.

5 kommentarer:

Åsa sa...

jag hoppas att din huvudvärk går snabbt över och att du får en bra lördag...
kram Åsa

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag har också huvudvärk idag. Det suger.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag har också huvudvärk idag. Det suger.

Fliselin sa...

Du har otur med januari. Hoppas att du snart slipper huvudvärk. Nedrigt när det blir långdraget.

Librarybeth sa...

Åsa: huvudvärken har varit min följeslagare idag... lättat nu lite till kvällen, tack för omtanke! Kram

I will not: Du också? Suger var ordet. Jag avskyr att vakna med det som sällskap...

Fliselin: ja, januari gillar uppenbarligen inte mig ;D